Жылдық жоспар
ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ ҚЫЗМЕТІ БОЙЫНША 2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ЖҰМЫС Ж О С П А Р Ы
Мектептегі психологиялық қызметтің басты мақсаты:
Білім беру ұйымдарында білім алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік- психологиялық жағдай жасау және білім беру үдерісіне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
ҚР Оқу – ағарту министрлігінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығы (Ескерту. 1-қосымша жаңа редакцияда – ҚР Білім және ғылым министрінің 16.09.2021 № 472 бұйрығымен өзгертулер енгізілген) және ҚР Оқу – ағарту министрлігінің №377 бұйрығы орта білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидаларын бекіту туралы құқықтық актілерді негізге ала отырып:
Міндеттері:
- Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің нормативті актілерін, құжаттарын, бұйрықтарын, нұсқауларын басшылыққа алуға;
- Өзінің іс-әрекетін өз кәсіби біліктілігінің және қызметтік міндеттемелерінің шеңберінде жүргізуге;
- Психология мен педагогиканың әртүрлі салаларындағы ең жаңа жетістіктерді білуге және насихаттауға; диагностиканың, түзетудің, алдын алудың ғылыми негізделген әдістерін өз іс-әрекетінде қолдануға; өзінің кәсіби деңгейін жетілдіру үшін үнемі еңбектенуге;
- Тәжірибелік психологтың этикалық кодексі нормаларын басшылыққа алуға;
- Педагогтарға әлеуметтік-психологиялық диагностика негізінде білім алушылармен жеке жұмыс жасаудың тәсілін ұйымдастыру процесінде көмек көрсету;
- Кез келген мектеп құжаттамасына (тәрбие беру жоспарларына, білім беру бағдарламаларына, педагогикалық кеңестің шешімдеріне, ағымдағы оқу-тәрбие поцесіне, т.б. ) психологиялық талдау жүргізуге;
- Әкімшілікпен, оқытушылармен, ата-аналармен бірлесе отырып, білім беру үрдісінің барлық субъектілерінің табысты бейімделуі мен тиімді іс-әрекетіне қолдау көрсететін ғылыми негізделген білім беру, тәрбиелеу, түзету,т.б. бағдарламаларды жасауға және енгізуге;
- Білім беру процесі субьектілерінің психологиялық-педагогикалық құзіреттіліктерін арттыру.
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны |
І. Диагностикалық бағыт | |||||
1 | Мектепалды даярлық тобының мектепке психологиялық дайындығын зерттеу. Қабылдауды анықтау әдістемесі «Бұл не,танып ал» «Не артық?»әдістемесі | Топтық әдістеме және жекеше әдістеме | МАД | Қыркүйек | Анықтама |
2 | 1 сынып оқушыларының мектепке дайындығы, мектепке бейімделуі психологиялық дайындықтарын зерттеу «Керн -Йирасек» тесті · Адамның суретін салу · Сөздер көшірмесі · Нүктелер көшірмесі | Топтық тест | 1-сынып | Қыркүйек | Анықтама |
3 | Cенім поштасы | Сұрақ-жауап (хат жазу) | 1-11сынып | Оқу жылы бойы | |
4 | Отбасында қалыптасқан қарым-қатынас ерекшеліктерін аңықтау. «Отбасы суреті» әдістемесі | Топпен жұмыс | 2-3сынып | Қазан | Анықтама |
5 | 5 сынып оқушыларына диагностика жүргізу (Орта буынға бейімделуін анықтау). | 5 сынып оқушыларының қатысуымен Топтық әдістемелер жинағы. | 5 сынып | Қыркүйек, қазан | Анықтама |
6 | 1 сынып оқушыларының ата-аналарымен анкета жүргізу | 1 сынып ата-аналар жиналысына қатысу. | 1 сынып ата-аналары | Қыркүйек, қазан | Анықтама |
7 | Баланың таным процестерін анықтау | Топпен жұмыс | 4 сынып | Қазан | Анықтама |
8 | «Ғаламторға және компьютерлік ойындарға тәуелділікті анықтау» | сауалнама | 7-11 сыныптар | Қазан | Анықтама |
9 | Темпераментті анықтау сауалнамасы | Тест | 5 -11 сыныптар | Қазан | Анықтама |
10 | «Үй -ағаш -адам» проективті тесті | Проективті тест | 5-7 сыныптар | Қазан | Анықтама |
11 | «Үй -Ағаш -Адам», «Дүниеде жоқ жануар» проективті тесті | Проективті тест | 8 -11 сыныптар | Қазан | Анықтама |
12 | «Менің сыныбым» әдістемесі | 8 сынып | Қараша | Анықтама | |
13 | Жетім және аз қамтылған,сәтсіз отбасы балалармен диагностикалық жұмыс | Әдістеме тест, анкета | Жетім және аз қамтылған, сәтсіз отбасы балалары | Қазан, қараша | Анықтама |
14 | «Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті» әдістемесі | Сауалнама | 9-11 сынып | Қараша | Анықтама |
15 | «Біздің жағымды қасиеттеріміз» психологиялық тренинг | Психологиялық тренинг | Қараша | Анықтама | |
16 | «Зорлықсыз зомбылықсыз балалық шақ» | сауалнама | 8-11 сынып | Қараша | Анықтама |
17 | «Достық» психологиялық тренинг | Психологиялық тренинг | Ата-аналармен | Қараша | Анықтама |
18 | «Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау» (Н.Г.Лусканова) | сауалнама | 5-6 сынып | Желтоқсан | Анықтама |
19 | «Сенің кәсіби ой-ниетің» | сауалнама | 9 сынып | Желтоқсан | Анықтама |
20 | «Мамандықты дұрыс таңдай білейік?» | психологиялық тренинг | 9-11 сынып | Қараша желтоқсан | Анықтама |
21 | Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестерін диагностикалау және түзету - дамыту жаттығуларын жүргізу | Топпен жұмыс | Бастауыш сыныптар | Желтоқсан -Қаңтар | Анықтама |
22 | «Буллинг және кибербуллинг» дегеніміз не? | Топпен жұмыс | 4-7 сыныптар | Қаңтар | Хабарлама |
23 | Оқушылардың психологиялық денсаулығын зерттеу, агрессия, мазасыздық, өзін-өзі бағалау деңгейін диагностикалау | Тест, сауалнама | 3-9 сынып | Қаңтар | Анықтама |
24 | Бесінші сынып оқушыларының орта буынға кіруімен байланысты бейімделу бағдарламасы негізінде атқарылатын жұмыстар | Топпен жұмыс | 5-сынып | Қаңтар | Анықтама |
25 | Тренинг «ҰБТ-ға білім алушыларды психологиялық тұрғыда дайындау». | Топпен жұмыс | 11 сынып | Ақпан | Анықтама |
26 | Оқушылармен қатал қарым-қатынасты анықтау | сауалнама | 9-11 сынып | Ақпан | Анықтама |
27 | «Менің көңіл күйім» психологиялық тренинг | Топпен жұмыс | 11 сынып | Ақпан | Анықтама |
28 | Жоғары сынып оқушыларының мамандық таңдау жөніндегі ойларын анықтау сауалнамасы ( Л.М.Фридман, Т.А.Пушкина, И.Я.Каплунович ) | Сауалнама | 9-11 сынып | Наурыз | Анықтама |
29 | 10 сынып оқушыларын мамандық таңдауға баулу | Әдістемелер жиынтығы | 10 сынып | Наурыз | Анықтама |
30 | 11 сынып оқушыларын ҰБТ-ге психологиялық дайындық жұмыстары | Әдістемелер жиынтығы | 11 сынып | Ай сайын | Анықтама |
31 | Жеке, топтық диагностикалар. (Оқушылар, ата-аналар, мұғалімдер). | Сауалнама, тест | Сұраныс бойынша | жыл бойы | Анықтама |
32 | Үлгерімі төмен оқушылар тұлғасының танымдық сферасын зерттеу | Сауалнама | Сұраныс бойынша | жыл бойы | Анықтама |
33 | «Сіз қандай ата-анасыз» сауалнама | Бастауыш сынып ата-аналарға арналған сауалнама | 1-4 сынып | Сәуір | Хаттама |
34 | Мектеп алды даярлық тобының мектепке дайындығын анықтау | Әдістемелер жинағы | Даярлық тобы | Мамыр | Анықтама |
35 | Педагогикалық ұжымға психологиялық қолдау | Баяндама-презентация, жаттығулар | Мұғалімдер | Жыл бойы | Анықтама |
ІІ. Түзету-дамыту жұмысы | |||||
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны |
1 | Бастауыш сынып оқушыларының танымдық процестері мен тҧлғалық -мотивациалық аймағын тҥзету дамыту жаттығулары | Топпен жұмыс | 3-сыныптар | Қыркүйек | Анықтама |
2 | Бастауыш сынып оқушыларының орта буында оқуға дайындығын тҥзет у -дамыту жаттығулары | Топпен жұмыс | 4 сыныптар | Қыркүйек | Анықтама |
3 | «Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау» | Н.Г.Лусканова сауалнамасы | 5 сынып | Қазан | Хаттама |
4 | Өзін-өзі бағалау анықтау | Тест | 5-11 сынып | Қазан | Анықтама |
5 | «Өз балаңызды жақсы білесіз ба?» | Сауалнама | Ата-аналармен | Қазан | Анықтама |
6 | «Біздің жағымды қасиеттеріміз» | психологиялық тренинг | 7-8 сынып | Қараша | Анықтама |
7 | Ата-аналармен тузету дамыту жұмыстары «Бала көңілін табыңыз» | психологиялық тренинг | Ата-аналармен | Желтоқсан | Анықтама |
8 | «Менің болашақ мамандығым» Дөңгелек үстел | Топпен жұмыс | 9-11 сыныптар | Ақпан | Хабарлама |
9 | «ҰБТ-ға білім алушыларды психологиялық тұрғыда дайындау» психологиялық тренинг | Топпен жұмыс | 11 сыныптар | Наурыз | Анықтама |
10 | «Зорлық-зомбылықсыз бақытты балалық шақ» Психологиялық тренинг | Топпен жұмыс | 8-10 сыныптар | Сәуір | Анықтама |
ІІІ. Профилактика және психологиялық ағарту | |||||
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны |
1 | Бірінші сынып оқушыларының оқу қызметіне дайындығын анықтау. | Тізім жасау | 1 сынып | Қыркүйек-қазан | Анықтама |
2 | Оқушылардың мектепке бейімделуін бақылау | Сабаққа қатысу | 1,5,10 | Жыл бойы | Анықтама |
3 | «Біз экстремизм мен терроризмге қарсымыз» психологиялық тренинг | Топпен жұмыс | 9сынып | Қараша | Анықтама |
4 | Емтихан үстіндегі стресті жеңу жолдары Психологиялық тренинг | Топпен жұмыс | 11 сынып | Ақпан | Анықтама |
5 | Жасөспірімдер арасындағы әлімжеттік пен бопсалаудың алдын алу. «Мектеп оқушыларына көрсетілетін ерсі қылықтарды анықтау» | Сауалнама | (8-10 сыныптар) | Наурыз | Анықтама |
ІV. Консультация беру | |||||
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны |
1 | 1-сынып және мектеп алды даярлық тобы ата-аналарына «Баланың мектепте оқуға психологиялық даярлық мәселелері» | Жеке кеңес | Ата-аналар | Қыркүйек | |
2 | Бірінші сынып оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктері мен психологиялық өзгерістері | Жеке кеңес | Ата-аналар | Қазан | |
3 | Жеткіншектерге психологиялық кеңес: -жеткіншекке жадынама | Топпен кеңес | 5-6-7-8 сыныптар | Үнемі, қажеттілігіне қарай | |
4 | Кеңестер: 1. «Мамандық таңдаудағы негізгі мотивтер» 2. «Мамандық таңдаудағы ең кең таралған қателіктер» 3. «Таңдалған шешімге жеті қадам» 4. «Мамандық таңдау бойынша ата-аналарға арналған жаднама» | Жеке\топпен жұмыс | 9-10 сыныптар | Үнемі, қажеттілігіне қарай | |
5 | Психологиялық кеңес: 1. Адам қалай өзіне сенімді бола алады. 2. Депрессиядан қалай арылуға болады. 3. Жоғары сынып оқушыларын ҰБТ алдында дайындау жөнінде ұстаздарға ұсынылатын кеңестер . 4. Өзіңе сенімділік неден құралады (Луиза Хейдің кеңесі) 5. Күйзеліс кезіндегі психологиялық көмек. | Жеке\топпен жұмыс | 9-10-11 сыныптар | Үнемі, қажеттілігіне қарай | |
6 | Педагогтарға психологиялық кеңес: -ойды қалай дамытамыз? -есте сақтаудың кейбір заңдылықтары; -бала сізден қорықпасын десеңіз; -балалар сізден жалықпасын десеңіз; -Джон Карнеги ережесі; | Психологиялық кеңес | Педагогтар | Үнемі, қажеттілігіне қарай | |
V. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||
№ | Іс-шаралар | Жұмыс түрлері | Нысаналы топ | Орындау мерзімі | Есептілік нысаны |
1 | Жылдық жоспар құру | Жекеше, Әкімшілікпен бірге | Тамыз | ||
2 | Диагностикалық іс-шараларды жоспарлау | Жекеше | Оқу жылы бойы | ||
3 | Ата-аналар,оқушыларға ж/е мұғалімдерге кеңес беру материалдарын қарастыру | Жекеше | Оқу жылы бойы | ||
4 | Түзету және ағарту жұмыстарына материал жинақтау | Жекеше | Тамыз-қыркүйек | ||
5 | Диагностикалық әдістеме жинақтарын қарастыру.Әдістемелерді жинақтау | Жекеше | Тамыз, оқу жылы бойы | ||
6 | Түзету-дамыту бағдарламасын,әдістемелерді топтастыру . | Жекеше | Оқу жылы бойы | ||
VI. Жыл бойынша психологиялық қызмет туралы талдамалық есептер | |||||
1 | Мектеп психологының атқарылған жұмыстарының есебі | Есеп беру | 0-11 сынып | Жартыжылдық жылдық | Аудандық ББ |
2 | Өз-өзіне қол жұмсаудың алдын алу бойынша мектеп психологының атқарылған жұмысының есебі | Есеп беру | 0-11 сынып | Жартыжылдық жылдық | Аудандық ББ |
3 | Қауіпті сайттарға кірудің алдын алу, сенім поштасы, тәуекел тобындағы оқушылар бойынша психологтың сандық мәліметі | Есеп беру | 0-11 сынып | Ай сайын | Аудандық ББ |
Педагог-психолог: Туғанбаева А.Т