Психолог бұрышы
Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидалары (ҚР Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 20 желтоқсандағы №528 бұйрығымен бекітілді.
Психологиялық қызметтің мақсаты-
Жаңартылған білім беру аясында дәстүрлі және қашықтықтан оқытуда ата-аналардың, педагогикалық ұжымның, білім алушылардың креативті, функционалды сауатты, шығармашыл, бәсекелестік сыни тұрғыдан ойлау қабілетін қалыптастыра отырып білім беру әлеуетін көтеру, психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік - психологиялық жағдай жасау және қолдау көрсету.
Міндеті:
1) Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;
2) Білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуы жағдайында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;
3) Білім алушылардың тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
4) Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;
5) Психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
6) Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;
7) Білім беру үдерісі қатысушыларының психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін көтеру.
І. Психодиагностикалық бағыты Мақсаты:
ІІ.Түзету-дамытушылық бағыттар Мақсаты:
|
- Жанжалдық тұлға-аралық қатынастарды түзетуді жоспарлау.
ІІІ. Психоағарту, алдын алу бағыты Мақсаты:
|
ІҮ.Психологиялық кеңес беру бағыты Мақсаты:
|
- Кәсіптік өзін –өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынастар бойынша жеке және топпен кеңес жүргізу;
- Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету;
- Тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру;
- Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.
Ү.Әлеуметтік –диспетчерлік бағыттар Мақсаты: |
- Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопедтер, балалар инспекторы, әлеуметтік педагог т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)
- Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру;
- Аралас-мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу.
Психодиагностикалық бағыты
- Білім алушылардың психологиялық ерекшеліктерін қашықтықтан диагностикалау
- Білім алушылардан әдістемелерді интернет желісі арқылы алу
- Психологиялық диагностиканы жүргізудің тиімді жолы-google формасы арқылы қорытынды дайындау
Түзету-дамытушылық бағыттар:
- Тұлғадағы психикалық және тұлғалық дамудағы артта қалушылықты түзету, тәртіптік бұзылыстарды , ауытқуларды түзету;
- Психологиялық ойындар,жаттығулар жүргізу
- Бейнематериалдарды тарату
- Жеке және топтық жұмыстар
Ағартушылық-профилактикалық бағыттар:
- Білім алушылардың мектептегі оқуға психологиялық даярлығын анықтау (ес,зейін,ерік,ойлау,сөйлеу,қабылдау);
- Бастауыш сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтап,ата-аналар мен ұстаздарға ұсыныс беру
- Педагтерді аттестаттауды әлеуметтік –психологиялық қолдау
- Педагогтарға педагоггикалық-психологиялық ұсыныстар беру
Кеңес беру бағыты:
- Жеке тұлғаға туындаған мәселесін шеше алатындай ұсыныс беру,ынталандыру,психологиялық жоғарылату;
- Чаттарға ұсынымдар әзірлеп , жіберу
- Кеңес беру бейнематериалдарын дайындау
- Сұраныстар бойынша кеңестер беру
- Психологиялық кеңес беру жұмыстары уатсап желісі, сенім телефонының орнына педагог-психологтың ұялы телефонында жүзеге асырылады және жеке оффлайн психологиялық кеңес беру
Психологиялық қызметінің жұмыс жоспары
ОКУШЫЛАРМЕН ЖУМЫС
Бағыт тар | Жұмыстың мазмұны | Мақсаты | Әдістемелер атауы | Контингент | Мерзімі | Түпкі нәтиже |
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ БАҒЫТ | 1 сынып оқушыларының мектепке және жаңа мазмұнды білім беру жағдайындағы психологиялық дайындығы | Оқушылардың мектепке психологиялық дайындығын анықтау | Керн-Йерасик тесті | 1 сынып | қыркүйек | хаттама |
Баланың мектепке бейімделуін диагностикалау | «Жануарлар мектебі» әдістемесі | 1 сынып | Қыркүйек | Хаттама | ||
Баланың ерік саласындағы даму деңгейн анықтау | «Графикалық диктант» әдістемесі, Д.Б.Эльконин | 1 сынып | Қазан | Хаттама | ||
Түйсікті дамытуға арналған әдістеме | Мына суретте не жетіспейді? әдістемесі | 1 сынып | Қазан | Хаттама | ||
Баланың таным процестерін зерттеу әдісі | «Қисынсыздықтар» әдістемесі | 1 сынып | Қазан | Хаттама | ||
«10 сөзді жаттау» әдістемесі | 1 сынып | Қараша | Хаттама | |||
Отбасында қалыптасқан қарым-қатынас ерекшеліктерін аңықтау | «Отбасы сүреті» әдістемесі | 1 сынып | Қараша | Хаттама | ||
5 сынып оқушыларын орта буынға бейімделуге психологиялық дайындығы | Оқу үдерісіне бейімделуін анықтау | «Мектепке қарым-қатынасым» сауалнама | 5 сынып | Қыркүйек | Хаттама | |
«Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау» (Н.Г.Лусканова) | Н.Г.Лусканова сауалнамасы | 5 сынып | Қыркүйек | Хаттама | ||
Орта буынға бейімделу | «Менің сыныбым» әдістемесі | 5 сынып | Қазан | Хаттама | ||
Мазасыздану деңгейін анықтау | Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті | 5 сынып | Қазан | Хаттама | ||
Оқушының зейінін,қабылдауын, ойлауын анықтау | Равен әдісі | 5 сынып | Қараша | Хаттама | ||
Тұлғалық ерешеліктерін зерттеу | Баланың жүйке жүйесінің тұлғалық қасиеттерін анықтау | Сауалнама | 5-11 сынып | Қыркүйек | Хаттама | |
Оқушылардың бойында өзін-өзі тану мотивациясын құру; өзін-өзі тану, рефлексияны дамытуға ықпал ету. | Өзін-өзі бағалау анықтау | Әдістеме, тест | 5-11 сынып | Қараша | Хаттама | |
Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынасы | Сыныптастардың өзара қарым-қатынасын анықтау | «Біздің жағымды қасиеттеріміз» психологиялық тренинг | 7-8 сынып | Қараша | Хаттама | |
Кәсіби бағыт бағдар беру | Тұлғаның әлеуметтік бағытын анықтау және кәсіби типін бағалау. | «Сенің кәсіби ой-ниетің» сауалнама | 9-11 сынып | Қазан | Хаттама | |
Таным процестері (зейін, логикалық ойлау | Баланың таным процестерін анықтау | Әдістеме | 1-4 сынып | Желтоқсан | Хаттама | |
Жасөспірімдердің эмоционалдық еріктік аймағы | Эмоционалды еріктікті анықтау | Агрессияны бағалау тесті | 8-11 сынып | Желтоқсан | Хаттама | |
1 сынып оқушыларының мектепке және жаңа мазмұнды білім беру жағдайындағы психологиялық дайындығы | Мектепке қарым-қатынасын анықтау | «Отбасы суреті» әдістемесі | 1-сынып | Қаңтар | хаттама | |
Оқушылардың бейімделуін анықтау | 1 сынып оқушыларын әлеуметтік ортаға бейімдеуге арналған психологиялық тренингтер | 1-сынып | Ақпан | Хаттама | ||
Баланың шығармашылық қиялын анықтау | Өз ойыңнан сурет сал | 1-сынып | Наурыз | Хаттама | ||
9 сыныпты мемлекеттік емтиханға психологиялық дайындық зерттеуі | Оқушылардың ойларын білу | «Сіз қандай мамандыққа лайықсыз?» психологиялық тест | 9-сынып | Ақпан | Хаттама | |
Оқушылардың мамандық таңдауға дайындық деңгейін анықтау | «Бәрімізде мақсат бір» психологиялық тренинг | 11-сынып | Ақпан | Хаттама | ||
Оқушылардың мамандық таңдауға дайындық деңгейін анықтау | Мамандық таңдау салаунамасы | 9-сынып | Наурыз | Хаттама | ||
Қорытынды аттестацияға психологиялық қобалжуын анықтау | Мамандық таңдаудау туралы түсінік беру | «Мамандықты дұрыс таңдай білейік?» психологиялық тренинг | 9-11 сынып | Сәуір | Хаттама | |
Ата-аналармен психодиагностикалық жұмыс | Бастауыш сынып ата-аналарға арналған сауалнама | «Сіз қандай ата-анасыз» сауалнама | 1-4 сынып | Қыркүйек | Хаттама | |
Ата - ананың балаға деген сүйіспеншілігін байқау; өзінің және өзгенің даралығын бағалау, өзін құрметтеу; көңіл - күйді көтеру, сезім мен эмоцияны реттеу; ата - ананың бала тәрбиелеудегі оң психологиялық көзқарасын, балаға деген жауапкершілік сезімін қалыптастыру. | “Сіз және балаңыз бір-біріңізді түсіне аласыздар ма? сауалнама | 5-8 сынып | Қазан | Хаттама | ||
Ата-анасының баласына деген қарым-қатынасын анықтау | «Ата-ана болам десеңіз» Сауалнама | 9-11 сынып. | Ақпан | Хаттама | ||
Педагогтың эмоционалды-еріктік аймақты диагностикалау | Педагогтардың психикалық денсаулығының эмоциялық күштенуді анықтау | Люшер тесті | Педагогтармен | Қазан | Хаттама | |
Педагогикалық қабілетті зерттеу | Әдістеме | Педаггтармен | Қараша | Хаттама | ||
Түзету-дамыту бағыты | ||||||
1-сынып оқушылармен түзету-дамыту жұмысын жүргізу | 1 сыныптың бейімделуге қиналған оқушыларға психологиялық қолдау көрсету | «Не жетпейді?» әдістемесі «Шатасқан сызықтар» «не жоғалды?» т.б. әдістемелер | 1 сынып | Қыркүйек | Анықтама | |
5- сыныптың бейімделуге қиналған оқушыларға психологиялық қолдау көрсету | Оқушының логикалық ойлау деңгейін бағалау | Есті дамытуға арналған жаттығулар мен тапсырмалар | 5 сынып | Қазан | Анықтама | |
Пән мұғалімдерінің түзету –дамыту жұмыстары | Адамның бет әлпеті арқылы оның ойын, сезімін айыра білуге үйрету. Сезімнің сыртқы көріністерін көрсете білу. Топта эмоциялық жайлылық қалыптастыру. | «Сіз қандай мұғалімсіз?» сауалнама | Пән мұғалімдері | Қыркүйек | Анықтама | |
жағымды көңіл-күйін дамыту | Психологиялық тренинг, сауалнама | Пән мұғалімдері | Сәуір | Анықтама | ||
Ата-аналармен тузету дамыту жұмыстары | Ата - ана мен баланың арасындағы қарым - қатынастың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету. | «Бала көңілін табыңыз» Психологиялық тренинг | Ата ана | Қазан | Анықтама | |
Баланың отбасындағы қарым қатынасы мен эмоционалдық күйін түзету | «Баланы ата-ана тәрбиелейді. Ата-ананы кім тәрбиелейді?» | Ата ана | Қазан | Анықтама | ||
Ағартушылық –профилактикалық психологиялық бағыт | 5-7 сынып оқушыларына
| Ата - ана мен баланың арасындағы қарым - қатынастың ерекшеліктері | Қарым қатынасты құруға үйренеміз Әңгімелесу, шағын лекция | 5-7 сынып | Қыркүйек | Анықтама |
Қорытынды аттестаттауға және емтиханға дайындық бойынша психологиялық алдын алу мен ағарту | Балаларда өзіне сенімдіілік және сенім сезімін қалыптастыруға бағытталған жаттығулар | ҰБТ-ға дайындықты неден бастауға болады? «Оқушылардың ҰБТ-ға немесе емтиханға дайындығын анықтау» | 9-11 сынып | Қараша | Анықтама | |
Құқық бүзушылықтың алдын алу | «Зорлықсыз зомбылықсыз балалық шақ» | «Зорлықсыз зомбылықсыз балалық шақ» сауалнама | 8-11 сынып | Қараша | Анықтама | |
1-11 cынып | Оқушыларға ғаламтордағы зияны туралы, денсаулыққа әсері туралы түсінік беру | Қауіпсіз интернет , Интернет ресурстары қолдану мәдениеті | 1-11 сынып | Қазан | Анықтама | |
Өзін-өзі тану ,тұлғалық даму тәсілдерін таба білу,көніл-күйді және эмоцияны реттеу; байланыс және өзара әрекеттесу мүмкіндігін қамтамасыз ету. | «Мен өмірді таңдаймын» (психологиялық тренинг) | 7-8 сынып | Ақпан | Анықтама | ||
Оқушыларға адамның алға қойған мақсаты мен оған жету жолыңдағы ізденістерін саралап , нәтижелі іс жасау керектігіне назар аударту | Мақсатқа қалай жетеміз. (психологиялық тренинг) | 9-11 сынып | Қараша | Анықтама | ||
Стреске қарсы тұруы, сенімді мінез-құлық дағдысын арттыру, өзін-өзі реттеуін, өзін-өзі бақылау дағдысын қалыптастыру | «Стресті қалай жеңуге болады?» (тренинг, сауалнама) | 8-11 cынып | Желтоқсан | Анықтама | ||
Қазіргі кездегі баланың дамуына жеке тұлға болып қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс тәсілдерін жетілдіре отырып қарым қатынас орнату және ұлттық сананы бойына сіңіру | Баламен қарым –қатынас құру құпиясы. (Ата-анамен жұмыс) | 1 -4 сынып | Қыркүйек Қараша | Анықтама | ||
Кеңес беру бағыты | ||||||
«Қолды қалай дұрыс жуу керек?» | Оқушыларға гигиенаны дұрыс ұстануға байланысты кеңестер беру | Бейнеролик (1-11с) | Қыркүйек | |||
Ата-аналарға «Балаға қашықтықта оқытуға бейімделуге қалай көмектесу керек» атты жадынама мен ұсыныстар дайындау. | Кеңес беру,қолдау көрсету. | Бейнеролик (1-11с) | Қазан | |||
Психологиялық кеңес беру әр баламен. Оларға жеке тұлға ретінде қарап жалпы сана-сезімін анықтау. | Кеңес беру | Кеңес | 1-11 сынып | Жыл бойы | Кеңес журналы | |
Тәрбиесі қиын оқушылармен «Менің отбасым және мектеп» | Баланың отбасындағы қарым-қатынасын анықтау | Тренинг кеңестер ұйымдастыру | 5-11 сынып | Сәуір(Әдеуметтік педагог, психологтар, МДТІЖО) | Анықтама | |
9-11 сынып түлектерінің ата-аналарына арналған емтихан алдындағы психологиялық көңіл күй мәселесі бойынша жадынама мен кеңестер дайындау. | Кеңес беру,қолдау көрсету. | Бейнеролик | 9-11 сынып | Қазан - желтоқсан | ||
ҰБТ және қорытынды аттестаттауға дайындық кезеніңде психологиялық көмек және қолдау көрсету | Кеңес беру,қолдау көрсету. | Бейнеролик | 11 сынып | Үнемі | ||
Мектеп оқушыларының ата-аналарына психологиялық кеңес. | Кеңес беру,қолдау көрсету | Бейнеролик | Ата-ана | Үнемі | ||
«Кәмелеттік жасқа толмаған жасөспірімдер арасындағы өз-өзіне қол жұмсауды болдырмау» мақсатында жеке дара кеңестер ұйымдастыру | Оқушылардың санасына адам өмірі қаншалықты қымбат екенін және әр адам оз өміріне жауапты екенін қалыптастыру,кеңес беру | Бейнеролик | 1-11 сынып | Қазан - қараша | ||
Кибербуллинг дегеніміз не? | Оқушыларға кибербуллинг туралы түсінік беру | Бейнеролик | 5-11 сынып | Үнемі | ||
Педагогтардың эмоционалды көңіл-күйі | Қашықтықтан оқытуда педагогтардың эмоционалды көңіл-күйін қалыптастыру | Бейнеролик | педагогтар | Қараша | ||
Жасөспірімдер арасындағы зорлық-зомбылық. Буллинг туралы қысқаша мағлұмат | Оқушыларға зорлық – зомбылықтың алдын-алу бойынша кеңестер | Бейнеролик | 8-11 сынып | Үнемі | ||
Ата – аналарға арналған бала тәрбиесіне қажетті 14 кеңес | Ата – аналарға кеңес беру, қолдау көрсету | Кеңес беру | Ата-ана | Желтоқсан | ||
«Біз бақытты баламыз!» | Оқушыларға көңіл – күйлерін басқаруға кеңес беру | Бейнеролик | 1-4 сынып | Желтоқсан | ||
«Бірінші байлық-денсаулық» | Оқушыларға дұрыс тамақтану және денсаулықты күтуге байланысты кеңестер беру | Бейнеролик | 1-11 сынып | Қаңтар | ||
Оффлайн білім алуға дайынсын ба? | Оқушыларға мектептен білім алуға психологиялық кеңес беру | Бейнеролик | 2-10 сынып | кыркүйек | ||
Онлайн мен офлайн оқытудың айырмашылығы | Оқушыларға пайдалы кеңестер беру | Бейнеролик | 1-11 сынып | Наурыз | ||
1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуі | 1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуі жөнінде ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУ | Бейнеролик | 1 сынып | Наурыз | ||
«Ата-ананың бала тәрбиесінде жіберетін қателігі» тақырыбында психологиялық кеңестер | Ата – аналарның балаға дұрыс қарауға алдын алуға көмек көрсету | Бейнеролик | Ата-ана | Сәуір | ||
9-11 сынып түлектерінің ата-аналарына арналған емтихан алдындағы жадынама мен кеңестер дайындау. | Кеңес беру,қолдау көрсету. | Бейнеролик | Ата-ана | Мамыр | ||
Ү.Әлеуметтік диспетчерлік | Зорлық –зомбылықсыз балалық шақ | Балаларға қатысты зорлық-зомбылық а лдын-алу | Сауалнама | 5-9 сынып ИДН, МДТІЖО, психологтар | Қазан | Хаттама |
Ақпараттық кеңістікпен тәуелділіктің алдын алу шаралары | Рұқсат етілмеген сайттарға тәуелділіктің алдын алуға психологиялық көмек | 5-11 сынып | Кеңес, дәріс Психолог, МДТІЖО | Жыл бойы | Анықтама | |
Тәрбиесі қиын оқушылармен «Менің отбасым және мектеп» | Баланың отбасындағы қарым-қатынасын анықтау | 5-11 сынып | Тренинг кеңестер ұйымдастыру | Сәуір (Әдеуметтік педагог, психологтар, МДТІЖО | Анықтама | |
СПИД-ке қарсы күрес | Оқушыларды зиянды әдеттердің алдын алу | 7-11 | Сауалнама | Желтоқсан Психолог, МДТІЖО | Хаттама |
Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыс
Негізгі бағыты | Жұмыс мазмұны | Негізгі мақсаты | Сынып | Зерттеу әдістемесі | Мерзімі | Жауапты | Нәтиже |
Психодиагностика | Дарынды балалармен жұмыс | Таным процестерін анықтау | 5-11 сынып | Сауалнама | Қыркүйек, қазан | Психолог | Хаттама |
Дарынды оқушылармен жұмыс | Оқушыларлың бағытын анықтау | 5-11 сынып | Клэр Гордон тесті | Қараша, желтоқсан | Психолог | Хаттама | |
Дарынды балалармен жұмыс | Жеткіншектердің интеллектуалды даму деңгейін анықтау | 5-11 сынып | «Біз дарынды тұлғамыз!» тренинг, Штур тесті | Наурыз, сәуір, мамыр | Психолог | Хаттама | |
Психологиялық ағарту, алдын-алу | Дарынды балалармен жұмыс | Оқушылардың табысқа жетуіндегі қажеттілігін анықтау | 5-11 сынып | Шағын дәріс | Ақпан | Психолог | Анықтама |
Түзету-дамыту | Дарынды балалармен жұмыс | «Креативтілік пен шығармашылық қабілеттерді дамыту» | Тренинг | Қаңтар | Психолог | Анықтама | |
Психологиялық кеңес | Сұраныс бойынша психологиялық кеңес беру | Мәселе туындаған жағдайда психологиялық кеңес беру | 5-11 сынып | Психологиялық кеңес | Жыл бойы | Психолог |
Мемлекеттік емтиханға дайындық кезінде жүргізілетін жұмыстар
Негізгі бағыты | Жұмыс мазмұны | Негізгі мақсаты | Сынып | Зерттеу әдістемесі | Мерзімі | Жауапты | Нәтиже |
Психодиагностика | 11 сынып оқушыларына психологиялық көмек беру | Оқушылардың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау | 11 сынып | Тест | Қыркүйек | Психолог | Хаттама |
Жеке тұлғалық типтік ерекшеліктерін анықтау | Жеке тұлғалық типтерін анықтау | 11 сынып | Айзенк сауалнамасы | Қазан | Психолог | Хаттама | |
11 сынып оқушыларына психологиялық көмек көрсету | Оқушылардың стреске төзімділігін анықтау | 11 сынып | Э.Ховард тесті | Қараша | Психолог | Хаттама | |
Психологиялық түзету дамыту | «Өз күштеріңе сен!» | «Өзіңе сен! Сен ҰБТ-да жеңіске жетесің!» | 11 сынып | Тренинг | Желтоқсан | Психолог | Анықтама |
«Бойындағы қорқынышты төмендету» | Оқушы бойындағы қорқынышты төмендету | 11 сынып | Тренинг | Қаңтар | Психолог | Анықтама | |
Психологиялық алдын алу, ағарту | Мен және менің ортам. | Өмірде адамнан асқан құндылық жоқ екендігін түсіндіре отырып, бақытты өмір сүру үшін өзін-өзі психологиялық тұрғыдан дайындауға қалыптастыру. | 11 сынып | Тренинг | Ақпан | Психолог | Анықтама |
«СенҰБТ-да жеңіске жетесің» | «Бойдағы қорқынышты төмендету» | 11 сынып | Тренинг | Наурыз | Психолог | Анықтама | |
«Өмір тамаша» | Оқушылардың өзіне деген сенімділігін арттыру | 11 сынып | Тренинг | Сәуір | Психолог | Анықтама | |
Үміт, сенім, арман бізді алға жетелейді | Сенім — менің серігім. ҰБТ ға дайындық тренинг | 11 сынып | Тренинг | Мамыр | Психолог | Анықтама | |
Психологиялық ағартушылық | Ата-аналармен жұмыс | Ата-аналарға ҰБТ-ға психологиялық дайындық бойынша көмек-кепілдемелер | 11 сынып | Дәріс | Наурыз, сәуір | Психолог | Анықтама |
Психологиялық кеңес | 11 сынып оқушыларына | Білім алушыларға ҰБТ-те өзін қалай ұстау немесе қалай тамақтану жөнінде жаднама тарату | 11 сынып | Психологиялық кеңес | Жыл бойы | Психолог | |
11 сынып оқушыларына | Білім алушыларға тест алдында өзіне сенімді болу, өзін өзі ұстау туралы кеңестер жүргізу | 11 сынып | Психологиялық кеңес | Жыл бойы | Психолог |
Мектеп психологі: Туғанбаева А.Т