Психолог бұрышы » Д.Қонаев атындағы орта мектеп
Алматы облысы
Балқаш ауданы білім бөлімінің
"Д.Қонаев атындағы орта мектебі мектепке дейінгі шағын орталығымен"
мемлекеттік коммуналдық мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 77394554
Есепші бөлімі:
+7(72) 77395048
Нашар көрушілер
нұсқасы
23
апрель
2022

Психолог бұрышы

Орта білім беру ұйымдарында психологиялық қызметтің жұмыс істеу қағидалары (ҚР Білім және ғылым министрінің 2011 жылғы 20 желтоқсандағы №528 бұйрығымен бекітілді.

Психологиялық қызметтің мақсаты-


Жаңартылған білім беру аясында дәстүрлі және қашықтықтан оқытуда ата-аналардың, педагогикалық ұжымның, білім алушылардың креативті, функционалды сауатты, шығармашыл, бәсекелестік сыни тұрғыдан ойлау қабілетін қалыптастыра отырып білім беру әлеуетін көтеру, психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтік  - психологиялық жағдай жасау және қолдау көрсету.

                  Міндеті:


1)        Білім алушылардың тұлғалық және зияткерлік дамуына ықпал ету, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі дамыту қабілетін қалыптастыру;


2)        Білім алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуы жағдайында олардың табысты әлеуметтенуіне психологиялық тұрғыдан жәрдем көрсету;


3)        Білім алушылардың тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негізінде әрбір білім алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;


4)        Психологиялық диагностиканы жүргізу және білім алушылардың шығармашылық әлеуетін дамыту;


5)        Психологиялық қиыншылықтар мен білім алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;


6)        Психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдістерін таңдауда ата-аналар мен педагогтерге консультациялық көмек көрсету;


7)        Білім беру үдерісі қатысушыларының психологиялық-педагогикалық құзіреттілігін көтеру.


І. Психодиагностикалық бағыты

 Мақсаты: 

  • Білім алушылардың психикалық  дамуын анықтау мақсатында психологиялық диогностикалау;
  • Білім алушылардың бейімделуі, дамуы мен әлеуметтену мақсатында кешенді психологиялық тексеру;
  • Білім алушылардың қабілеттілігі, қызығушылығы мен икемділігін психологиялық диогностикалау.
  • Психологилық диагностиканың қорытындысы бойынша психологиялық тұжырымдар мен     ұсыныстарды дайындау.

 ІІ.Түзету-дамытушылық бағыттар

Мақсаты: 

  • Жеке тұлғалық өсуге арналған тренингтер өткізу;
  • Білім алушылар мен педагогтердің тұлғалық, интелектуалдық эмоционалды-жігерлік,шығарма шылық даму үйлесімділігі бойынша психологиялық түзету және дамыту сабақтарын ұйымдастыру;



  • Жанжалдық тұлға-аралық қатынастарды түзетуді жоспарлау.

ІІІ. Психоағарту, алдын алу бағыты

Мақсаты:

  • Білім алушылар мен педагогтердің өзін-өзі айқын-дауына, кәсіптік өсуіне ықпал ету;
  • Білім алушылар бейімсіздігінің алдын-алу;
  • Білім алушылардың бейәлеуметтік мінез-құлқының алдын-алу;
  • Мұғалімдерді аттестаттауда әлеуметтік-психологиялық сүйемелдеу;
  • Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

ІҮ.Психологиялық кеңес беру бағыты  

 Мақсаты:

  • Білім алушыларға, ата-аналар мен мұғалімдерге олардың сұранысы бойынша кеңес беру;
  • Кәсіптік  өзін –өзі айқындау проблемалары және қоршаған ортамен өзара қарым-қатынастар бойынша жеке және топпен кеңес жүргізу;
  •  Күйзелістік, жанжалдық, қатты эмоционалды күйзелістік жағдайда болып табылатын білім алушыларға психологиялық қолдау көрсету; 
  • Тұлғааралық және топаралық жанжалдарды шешуде делдалдық жұмыстарды ұйымдастыру; 
  • Әдістемелік бірлестіктер мен педагогикалық кеңестің жұмысына ықпал ету.

Ү.Әлеуметтік –диспетчерлік бағыттар

Мақсаты:

  • Педагог-психологтың және кең көлемде талап етілетін мамандардың кәсіптік құзіреттілігі, функционалдық міндеттері шеңберінен шығатын проблемаларды шешу бойынша (дефектологтар, логопедтер, балалар инспекторы, әлеуметтік педагог т.б. аралас-мамандармен жұмыс жүргізу)



  • Әлеуметтік-медициналық-психологиялық қызметтер туралы деректер банкін қалыптастыру; 
  • Аралас-мамандармен және шұғыл жағдайда көмек көрсету бойынша мүдделі органдармен өзара әрекет нәтижелерінің мониторингін жүргізу.



Психодиагностикалық бағыты

  • Білім алушылардың психологиялық ерекшеліктерін қашықтықтан диагностикалау
  • Білім алушылардан әдістемелерді интернет желісі арқылы алу
  • Психологиялық диагностиканы жүргізудің тиімді жолы-google формасы арқылы қорытынды дайындау


Түзету-дамытушылық бағыттар:

  • Тұлғадағы психикалық және тұлғалық дамудағы артта қалушылықты түзету, тәртіптік бұзылыстарды ,       ауытқуларды түзету;
  • Психологиялық ойындар,жаттығулар жүргізу
  • Бейнематериалдарды тарату
  • Жеке және топтық жұмыстар


Ағартушылық-профилактикалық бағыттар:

  • Білім алушылардың мектептегі оқуға психологиялық даярлығын анықтау (ес,зейін,ерік,ойлау,сөйлеу,қабылдау);
  • Бастауыш сынып оқушыларының мектепке бейімделуін анықтап,ата-аналар мен ұстаздарға ұсыныс беру
  • Педагтерді аттестаттауды әлеуметтік –психологиялық қолдау
  • Педагогтарға педагоггикалық-психологиялық ұсыныстар беру


Кеңес беру бағыты:

  • Жеке тұлғаға туындаған мәселесін шеше алатындай ұсыныс беру,ынталандыру,психологиялық жоғарылату;
  • Чаттарға ұсынымдар әзірлеп , жіберу
  • Кеңес беру бейнематериалдарын дайындау
  • Сұраныстар бойынша кеңестер беру
  • Психологиялық кеңес беру жұмыстары уатсап желісі, сенім телефонының орнына педагог-психологтың ұялы телефонында жүзеге асырылады және жеке оффлайн психологиялық кеңес беру

Психологиялық қызметінің  жұмыс жоспары


ОКУШЫЛАРМЕН   ЖУМЫС


Бағыт тар 

Жұмыстың мазмұны

Мақсаты

Әдістемелер  атауы

Контингент 

Мерзімі

Түпкі нәтиже


ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ БАҒЫТ



1 сынып оқушыларының мектепке және жаңа мазмұнды білім беру жағдайындағы  психологиялық  дайындығы

Оқушылардың мектепке психологиялық     дайындығын анықтау

Керн-Йерасик тесті

1 сынып

қыркүйек

хаттама

Баланың мектепке бейімделуін диагностикалау 

«Жануарлар мектебі» әдістемесі

1 сынып

Қыркүйек

Хаттама

Баланың ерік саласындағы даму деңгейн анықтау   

«Графикалық диктант» әдістемесі, Д.Б.Эльконин

1 сынып

Қазан

Хаттама

Түйсікті дамытуға арналған әдістеме

Мына суретте не жетіспейді? әдістемесі

1 сынып

Қазан

Хаттама

Баланың таным процестерін зерттеу әдісі

«Қисынсыздықтар» әдістемесі

1 сынып

Қазан

Хаттама

«10 сөзді жаттау» әдістемесі

1 сынып

Қараша

Хаттама

Отбасында қалыптасқан қарым-қатынас ерекшеліктерін аңықтау

«Отбасы сүреті»  әдістемесі

1 сынып

Қараша


Хаттама

5 сынып оқушыларын орта буынға бейімделуге психологиялық дайындығы

Оқу үдерісіне бейімделуін анықтау

«Мектепке қарым-қатынасым» сауалнама

5 сынып

Қыркүйек

Хаттама

«Оқушылардың оқу мотивациясын анықтау» (Н.Г.Лусканова)

Н.Г.Лусканова сауалнамасы

5 сынып

Қыркүйек

Хаттама

Орта буынға бейімделу

«Менің сыныбым» әдістемесі

5 сынып

Қазан


Хаттама

Мазасыздану деңгейін анықтау

Филлипстің мектептегі мазасыздану тесті

5 сынып

Қазан

Хаттама

Оқушының зейінін,қабылдауын, ойлауын анықтау

Равен әдісі

5 сынып

Қараша

Хаттама

Тұлғалық ерешеліктерін зерттеу

Баланың жүйке жүйесінің тұлғалық қасиеттерін анықтау

Сауалнама

5-11 сынып

Қыркүйек

Хаттама

Оқушылардың бойында өзін-өзі тану мотивациясын құру; өзін-өзі тану, рефлексияны дамытуға ықпал ету.

Өзін-өзі бағалау анықтау 

Әдістеме, тест

5-11 сынып

Қараша

Хаттама

Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынасы

Сыныптастардың өзара қарым-қатынасын анықтау

«Біздің жағымды қасиеттеріміз» психологиялық тренинг

7-8 сынып

Қараша

Хаттама

Кәсіби бағыт бағдар беру

Тұлғаның әлеуметтік бағытын анықтау және кәсіби типін бағалау. 

«Сенің кәсіби ой-ниетің» сауалнама

9-11 сынып

Қазан

Хаттама

Таным процестері (зейін, логикалық ойлау

Баланың таным процестерін анықтау

Әдістеме

1-4 сынып

Желтоқсан

Хаттама

Жасөспірімдердің эмоционалдық еріктік аймағы 

Эмоционалды еріктікті анықтау 

Агрессияны бағалау тесті


8-11 сынып

Желтоқсан

Хаттама

1 сынып оқушыларының мектепке және жаңа мазмұнды білім беру жағдайындағы  психологиялық дайындығы

Мектепке қарым-қатынасын анықтау

«Отбасы суреті» әдістемесі 

1-сынып

Қаңтар

хаттама

Оқушылардың бейімделуін анықтау

1 сынып оқушыларын әлеуметтік ортаға бейімдеуге арналған психологиялық  тренингтер

1-сынып

Ақпан

Хаттама

Баланың      шығармашылық қиялын анықтау

Өз ойыңнан сурет сал


1-сынып

Наурыз

Хаттама

9 сыныпты мемлекеттік емтиханға психологиялық дайындық зерттеуі

Оқушылардың ойларын білу

«Сіз қандай мамандыққа лайықсыз?»     психологиялық тест

9-сынып

Ақпан

Хаттама

Оқушылардың мамандық таңдауға дайындық деңгейін анықтау

«Бәрімізде мақсат бір» психологиялық тренинг 

11-сынып

Ақпан

Хаттама

Оқушылардың мамандық таңдауға дайындық деңгейін анықтау

Мамандық таңдау салаунамасы

9-сынып

Наурыз

Хаттама

Қорытынды аттестацияға психологиялық қобалжуын анықтау 

Мамандық таңдаудау туралы түсінік беру

«Мамандықты дұрыс таңдай білейік?» психологиялық тренинг

9-11 сынып

Сәуір

Хаттама

Ата-аналармен психодиагностикалық жұмыс

Бастауыш сынып ата-аналарға арналған сауалнама 

«Сіз қандай ата-анасыз» сауалнама


1-4 сынып

Қыркүйек

Хаттама

Ата - ананың балаға деген сүйіспеншілігін байқау; өзінің және өзгенің даралығын бағалау, өзін құрметтеу; көңіл - күйді көтеру, сезім мен эмоцияны реттеу; ата - ананың бала тәрбиелеудегі оң психологиялық көзқарасын, балаға деген жауапкершілік сезімін қалыптастыру.

“Сіз және балаңыз бір-біріңізді түсіне аласыздар ма? сауалнама



5-8 сынып

Қазан


Хаттама

Ата-анасының баласына деген қарым-қатынасын анықтау

«Ата-ана болам десеңіз»

Сауалнама

9-11 сынып.

Ақпан

Хаттама

Педагогтың эмоционалды-еріктік аймақты  диагностикалау

Педагогтардың психикалық денсаулығының  эмоциялық күштенуді анықтау

Люшер тесті

Педагогтармен

Қазан

Хаттама

Педагогикалық қабілетті зерттеу

Әдістеме

Педаггтармен

Қараша

Хаттама

Түзету-дамыту бағыты

1-сынып оқушылармен түзету-дамыту жұмысын жүргізу

1 сыныптың бейімделуге қиналған оқушыларға психологиялық қолдау көрсету

«Не жетпейді?» әдістемесі

«Шатасқан сызықтар» 

«не жоғалды?»  т.б. әдістемелер


 1 сынып

Қыркүйек


Анықтама 

5- сыныптың бейімделуге қиналған оқушыларға психологиялық қолдау көрсету

Оқушының логикалық ойлау деңгейін бағалау

Есті дамытуға арналған жаттығулар мен тапсырмалар

5 сынып

Қазан     

Анықтама 

Пән мұғалімдерінің түзету –дамыту жұмыстары 

Адамның бет әлпеті арқылы оның ойын, сезімін айыра білуге үйрету. Сезімнің сыртқы көріністерін көрсете білу. Топта эмоциялық жайлылық қалыптастыру.

«Сіз қандай мұғалімсіз?» сауалнама

Пән мұғалімдері

Қыркүйек

Анықтама 

  • Агрессиялық күйден шығу жолдарын үйрету,
  • жүйкені тыныштандырып, 
  • босаңсуға мүмкіндік беру,

жағымды көңіл-күйін дамыту

Психологиялық тренинг, сауалнама

Пән мұғалімдері

Сәуір

Анықтама

Ата-аналармен тузету дамыту жұмыстары 

Ата - ана мен баланың арасындағы қарым - қатынастың ерекшеліктерін психологиялық жаттығулар арқылы көрсету.


«Бала көңілін табыңыз»

Психологиялық тренинг

Ата ана

Қазан

Анықтама 


Баланың отбасындағы қарым қатынасы мен эмоционалдық күйін түзету

«Баланы ата-ана тәрбиелейді.                        Ата-ананы кім тәрбиелейді?»

Ата ана

Қазан 

Анықтама 

Ағартушылық –профилактикалық психологиялық бағыт


5-7  сынып оқушыларына

                  

Ата - ана мен баланың арасындағы қарым - қатынастың ерекшеліктері


Қарым қатынасты құруға үйренеміз

Әңгімелесу, шағын лекция 






5-7  сынып

Қыркүйек


Анықтама 

Қорытынды аттестаттауға және емтиханға дайындық бойынша психологиялық алдын алу мен ағарту

Балаларда өзіне сенімдіілік және сенім сезімін қалыптастыруға бағытталған жаттығулар

ҰБТ-ға дайындықты неден бастауға болады?

«Оқушылардың ҰБТ-ға немесе емтиханға дайындығын анықтау»


9-11 сынып

Қараша 

Анықтама 

Құқық бүзушылықтың алдын алу 

«Зорлықсыз зомбылықсыз балалық шақ»

«Зорлықсыз зомбылықсыз балалық шақ»

сауалнама

8-11 сынып

Қараша 

Анықтама 

1-11 cынып


Оқушыларға ғаламтордағы зияны туралы, денсаулыққа әсері туралы түсінік беру

Қауіпсіз интернет , Интернет ресурстары қолдану мәдениеті


1-11 сынып

Қазан

Анықтама 


Өзін-өзі тану ,тұлғалық даму тәсілдерін таба білу,көніл-күйді және эмоцияны реттеу; байланыс және өзара әрекеттесу мүмкіндігін қамтамасыз ету.

«Мен өмірді таңдаймын»

(психологиялық тренинг)



7-8 сынып


Ақпан     

Анықтама 


Оқушыларға адамның алға қойған мақсаты мен оған жету жолыңдағы ізденістерін саралап , нәтижелі іс жасау керектігіне назар аударту

Мақсатқа қалай жетеміз. (психологиялық тренинг)

9-11 сынып


Қараша

Анықтама 


Стреске қарсы тұруы, сенімді мінез-құлық дағдысын арттыру, өзін-өзі реттеуін, өзін-өзі бақылау дағдысын қалыптастыру

«Стресті  қалай  жеңуге болады?» (тренинг, сауалнама)

8-11 cынып


Желтоқсан

Анықтама 


Қазіргі кездегі баланың дамуына  жеке тұлға болып  қалыптасуына ата-ана тәрбиесінің әдіс тәсілдерін жетілдіре отырып  қарым қатынас орнату және  ұлттық сананы бойына сіңіру

Баламен қарым –қатынас  құру құпиясы.

(Ата-анамен жұмыс)

1 -4 сынып

Қыркүйек

Қараша

Анықтама 

Кеңес беру бағыты


«Қолды қалай дұрыс жуу керек?» 

Оқушыларға гигиенаны дұрыс ұстануға байланысты кеңестер беру

Бейнеролик  (1-11с)


Қыркүйек


Ата-аналарға «Балаға қашықтықта оқытуға  бейімделуге қалай көмектесу керек» атты жадынама мен ұсыныстар дайындау.

Кеңес беру,қолдау көрсету.

Бейнеролик  (1-11с)


Қазан


Психологиялық кеңес беру әр баламен. Оларға жеке тұлға ретінде қарап жалпы сана-сезімін анықтау.


Кеңес беру


Кеңес 



1-11 сынып

Жыл бойы



Кеңес журналы 


Тәрбиесі қиын оқушылармен «Менің отбасым және мектеп»

Баланың отбасындағы қарым-қатынасын анықтау

Тренинг кеңестер ұйымдастыру

5-11 сынып

Сәуір(Әдеуметтік педагог, психологтар, МДТІЖО)

Анықтама 


9-11 сынып түлектерінің ата-аналарына арналған емтихан алдындағы психологиялық көңіл күй мәселесі бойынша жадынама мен кеңестер дайындау.

Кеңес беру,қолдау көрсету.

Бейнеролик 

9-11 сынып

Қазан - желтоқсан


ҰБТ және қорытынды аттестаттауға  дайындық кезеніңде психологиялық көмек және қолдау көрсету

Кеңес беру,қолдау көрсету.

Бейнеролик 

11 сынып

Үнемі


Мектеп оқушыларының ата-аналарына психологиялық кеңес.

Кеңес беру,қолдау көрсету

Бейнеролик 

Ата-ана

Үнемі


«Кәмелеттік жасқа толмаған жасөспірімдер арасындағы өз-өзіне қол жұмсауды болдырмау» мақсатында жеке дара кеңестер ұйымдастыру 

Оқушылардың санасына адам өмірі қаншалықты қымбат екенін және әр адам оз өміріне жауапты екенін қалыптастыру,кеңес беру

Бейнеролик 

1-11 сынып

Қазан - қараша


Кибербуллинг дегеніміз не?

Оқушыларға кибербуллинг туралы түсінік беру 

Бейнеролик 

5-11 сынып

Үнемі


Педагогтардың эмоционалды көңіл-күйі

Қашықтықтан оқытуда педагогтардың эмоционалды көңіл-күйін қалыптастыру 

Бейнеролик 

педагогтар

Қараша 


Жасөспірімдер арасындағы зорлық-зомбылық. Буллинг туралы қысқаша мағлұмат

Оқушыларға зорлық – зомбылықтың алдын-алу бойынша кеңестер

Бейнеролик 

8-11 сынып

Үнемі


Ата – аналарға арналған бала тәрбиесіне қажетті 14 кеңес

Ата – аналарға кеңес беру, қолдау көрсету

Кеңес беру

Ата-ана

Желтоқсан 


«Біз бақытты баламыз!» 

Оқушыларға көңіл – күйлерін басқаруға кеңес беру

Бейнеролик 

1-4 сынып

Желтоқсан 



«Бірінші байлық-денсаулық» 

Оқушыларға дұрыс тамақтану және денсаулықты күтуге байланысты кеңестер беру

Бейнеролик

  1-11 сынып

Қаңтар 



Оффлайн білім алуға дайынсын ба? 

Оқушыларға мектептен білім алуға психологиялық кеңес беру

Бейнеролик 

2-10 сынып

 кыркүйек



Онлайн мен офлайн оқытудың айырмашылығы

Оқушыларға пайдалы кеңестер беру

Бейнеролик  

1-11 сынып

Наурыз



1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуі 

1 сынып оқушыларының мектепке бейімделуі жөнінде ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУ

Бейнеролик  

1 сынып

Наурыз



«Ата-ананың бала тәрбиесінде жіберетін қателігі» тақырыбында психологиялық кеңестер

Ата – аналарның балаға дұрыс қарауға алдын алуға көмек көрсету

Бейнеролик 

Ата-ана

Сәуір



9-11 сынып түлектерінің ата-аналарына арналған емтихан алдындағы жадынама мен кеңестер дайындау.

Кеңес беру,қолдау көрсету.

Бейнеролик 

Ата-ана

Мамыр


Ү.Әлеуметтік диспетчерлік



Зорлық –зомбылықсыз балалық шақ 

Балаларға қатысты зорлық-зомбылық а лдын-алу 

Сауалнама

5-9 сынып ИДН, МДТІЖО, психологтар

Қазан


Хаттама 

Ақпараттық кеңістікпен тәуелділіктің алдын алу шаралары

Рұқсат  етілмеген сайттарға тәуелділіктің алдын алуға психологиялық көмек

5-11 сынып

Кеңес, дәріс Психолог, МДТІЖО

Жыл бойы


Анықтама 

Тәрбиесі қиын оқушылармен «Менің отбасым және мектеп»

Баланың отбасындағы қарым-қатынасын анықтау

5-11 сынып

Тренинг кеңестер ұйымдастыру

Сәуір

(Әдеуметтік педагог, психологтар, МДТІЖО

Анықтама 


СПИД-ке қарсы күрес

Оқушыларды зиянды әдеттердің алдын алу 

7-11

Сауалнама

Желтоқсан Психолог, МДТІЖО

Хаттама 



Дарынды оқушылармен жүргізілетін жұмыс

Негізгі бағыты

Жұмыс мазмұны

Негізгі мақсаты

Сынып 

Зерттеу әдістемесі


Мерзімі 

Жауапты 

Нәтиже 

Психодиагностика

Дарынды балалармен жұмыс

Таным процестерін анықтау

5-11 сынып

Сауалнама 

Қыркүйек, қазан

Психолог 

Хаттама 

Дарынды оқушылармен жұмыс

Оқушыларлың бағытын анықтау

5-11 сынып

Клэр Гордон тесті

Қараша, желтоқсан

Психолог 

Хаттама 

Дарынды балалармен жұмыс

Жеткіншектердің интеллектуалды даму деңгейін анықтау

5-11 сынып

«Біз дарынды тұлғамыз!» тренинг,

Штур тесті

Наурыз, сәуір, мамыр

Психолог 

Хаттама 

Психологиялық ағарту, алдын-алу

Дарынды балалармен жұмыс

Оқушылардың табысқа жетуіндегі қажеттілігін анықтау

5-11 сынып

Шағын дәріс

Ақпан 

Психолог 

Анықтама 

Түзету-дамыту

Дарынды балалармен жұмыс

«Креативтілік пен шығармашылық қабілеттерді дамыту»


Тренинг 

Қаңтар 

Психолог 

Анықтама 

Психологиялық кеңес

Сұраныс бойынша психологиялық кеңес беру

Мәселе туындаған жағдайда психологиялық кеңес беру

5-11 сынып

Психологиялық кеңес

Жыл бойы

Психолог 




Мемлекеттік емтиханға дайындық кезінде жүргізілетін жұмыстар

Негізгі бағыты

Жұмыс мазмұны

Негізгі мақсаты

Сынып

Зерттеу әдістемесі


Мерзімі

Жауапты

Нәтиже

Психодиагностика

11 сынып оқушыларына психологиялық көмек беру

Оқушылардың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау

11 сынып

Тест

Қыркүйек

Психолог

Хаттама

Жеке тұлғалық типтік ерекшеліктерін анықтау

Жеке тұлғалық типтерін анықтау

11 сынып

Айзенк сауалнамасы

Қазан

Психолог

Хаттама

11 сынып оқушыларына психологиялық көмек көрсету

Оқушылардың стреске төзімділігін анықтау


11 сынып

Э.Ховард тесті

Қараша

Психолог

Хаттама

Психологиялық түзету дамыту

«Өз күштеріңе сен!»

«Өзіңе сен! Сен ҰБТ-да жеңіске жетесің!»

11 сынып

Тренинг

Желтоқсан

Психолог

Анықтама

«Бойындағы қорқынышты төмендету»

Оқушы бойындағы қорқынышты төмендету


11 сынып

Тренинг

Қаңтар

Психолог

Анықтама

Психологиялық алдын алу, ағарту

Мен және менің ортам.

Өмірде адамнан асқан құндылық

жоқ екендігін түсіндіре отырып, бақытты өмір сүру үшін өзін-өзі психологиялық тұрғыдан дайындауға қалыптастыру.

11 сынып

Тренинг

Ақпан

Психолог

Анықтама

«СенҰБТ-да жеңіске жетесің»


«Бойдағы қорқынышты төмендету» 

11 сынып

Тренинг

Наурыз

Психолог

Анықтама

«Өмір тамаша»

Оқушылардың өзіне деген сенімділігін арттыру

11 сынып

Тренинг

Сәуір

Психолог

Анықтама

Үміт, сенім, арман бізді алға жетелейді

Сенім — менің серігім. ҰБТ ға дайындық     тренинг

11 сынып

Тренинг

Мамыр

Психолог

Анықтама

Психологиялық ағартушылық

Ата-аналармен жұмыс

Ата-аналарға ҰБТ-ға психологиялық дайындық бойынша көмек-кепілдемелер


11 сынып

Дәріс

Наурыз, сәуір

Психолог

Анықтама

Психологиялық кеңес

11 сынып оқушыларына

Білім алушыларға ҰБТ-те өзін қалай ұстау немесе қалай тамақтану жөнінде жаднама тарату

11 сынып

Психологиялық кеңес

Жыл бойы

Психолог


11 сынып оқушыларына

Білім алушыларға тест алдында өзіне сенімді болу, өзін өзі ұстау туралы кеңестер жүргізу

11 сынып

Психологиялық кеңес

Жыл бойы

Психолог



Мектеп психологі:                          Туғанбаева А.Т

Похожие публикации:

10 март 2020 ыстық тамақ
08 сентябрь 2017 Мектеп тарихы